jueves, 12 de febrero de 2009

World of Warcraft: primera edició

Avui poso alguna imatge del WoW que ting aqui tirades per la carpeta screenshots a veure si us mola i us enganxeu tots. És una imatge del meu personatge, mola eh?
















Ja posaré més fotos així esporàdicament ( si el Tomy no me les fa treure :P , bueno segur que no, perque ell també s'enganxarà jeje.)

No hay comentarios:

Publicar un comentario