miércoles, 11 de febrero de 2009

Nou blog del grup


Bueno, pel que sembla, no podem penjar arxius de guitar pro així que pròximament us publicarem algun enllaç.


Oi que es maco el kiwi

No hay comentarios:

Publicar un comentario