martes, 10 de marzo de 2009

WoW! Segona part

Avui més fotos que ja tocava, i més ara que el Tomás está més enfadat ( com tots juguem al wow) jaja. Deixo algunas fotos que molin.




Els de la hermandad :D












La mascota de l'Edgar jeje.

4 comentarios:

  1. Heyy!
    Ets seguidor meu? :O LOL!
    En fi...m'agrada el teu blog! ;)
    Res més, BYE :*




    Caótica MONOXIDE

    ResponderEliminar
  2. Buen blog..n_n

    Queria invitarte a que pasaras por el mio,veo por tu perfil que podria interesarte..n_n

    http://eljardindelastinieblas.blogspot.com/


    Saludos

    PD:Curios,no he vist massa blogs en catala..n_n

    ResponderEliminar
  3. Bones!Un dels colaboradors d'aquest blog era seguidor de El Jardin De Las Tinieblas.Us escric per comunicar que el van tancar i l'hem reobert a aquesta direccio:
    htt://eljardindelastinieblas2.blogspot.com/
    Saluts!

    ResponderEliminar
  4. Un Blog genial. Feliz Navidad y Feliz Año Cènix.
    Espero verte pronto donde tú sabes.

    ResponderEliminar